Ανακαλύψτε

Μείωση & Διαχειριση Σωματικού Βάρους

Η μείωση του βάρους δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση ακόμα και για ανθρώπους που συνήθως "τα καταφέρνουν και μόνοι" τους, πόσο μάλλον για όσους έχουν πολλές μη επιτυχημένες προσπάθειες στο ιστορικό τους. Μαζί, μπορούμε να αξιοποιήσουμε επιστημονικά τεκμηριωμένες γνώσεις, προσεγγίσεις και τεχνικές, προκειμένου να πετύχουμε μείωση του βάρους και επιπλέον να "επανεκπαιδεύσουμε" μυαλό και σώμα ώστε να διατηρήσουμε το νέο βάρος μακροπρόθεσμα.

 

Όποια και να είναι η παρούσα διατροφή σας ή και η σχέση σας με το φαγητό, ελάτε να σχεδιάσουμε το δικό σας πλάνο διατροφής, σύμφωνα με τις ανάγκες, τις προτιμήσεις και τον τρόπο ζωής σας και να πετύχουμε τους στόχους σας.

Κλείστε σήμερα κιόλας μια συνάντηση μαζί μας. 

Κλινική Διατροφή

(Medical Nutrition Therapy)

Η υγιεινή διατροφή είναι σημαντική για την πρόληψη ασθενειών, όπως τα καρδιαγγειακά νοσήματα, ο διαβήτης και διάφορες μορφές καρκίνου, καθώς και παραμέτρους που σχετίζονται με αυτές, όπως η υπέρταση, οι δυσλιπιδαιμίες, η χρόνια φλεγμονή κ.λπ. Εξίσου σημαντική είναι ​και για την καλύτερη διαχείριση εδραιωμένων προβλημάτων υγείας και την πρόληψη των συνοδών επιπλοκών.

Ελάτε να διαμορφώσουμε μαζί ένα διαιτολόγιο που μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην καλύτερη διαχείρισή των θεμάτων υγείας διατηρώντας την ποιότητα στη ζωή σας.

 

Μερικές από τις καταστάσεις που διαχειριζόμαστε:

  • Σακχαρώδης Διαβήτης

  • Δυσλιπιδαιμίες

  • Υπέρταση

  • Μεταβολικό σύνδρομο

  • Αντίσταση στην ινσουλίνη

  • Φλεγμονώδη Νοσήματα του Εντέρου

  • Ουρική Αρθρίτιδα

  • Νεφροπάθεια

  • Χολοκυστοπάθεια

  • Δυσκοιλιότητα

  • Κοιλιοκάκη

  • Σιδηροπενική Αναιμία

Διατροφή στα Στάδια της Ζωής

Η καλή, ισορροπημένη διατροφή διασφαλίζει την πρόσληψη ενέργειας και θρεπτικών συστατικών που καλύπτουν τις ανάγκες μας για καλή υγεία και αίσθημα ευεξίας, σε οποιαδήποτε ηλικία. Η διατροφή στη διάρκεια της εγκυμοσύνης και του θηλασμού επηρεάζει την υγεία όχι μόνο της μητέρας αλλά (ακόμα και μακροπρόθεσμα) του παιδιού. Τα παιδιά και οι έφηβοι έχουν ιδιαίτερες ανάγκες λόγω της ανάπτυξής τους, ενώ επιπλέον διαμορφώνουν διατροφικές συνήθειες (και συχνά σύσταση σώματος) που τους ακολουθούν στην ενήλικη ζωή τους. Από την άλλη, οι άνθρωποι στην τρίτη ηλικία έχουν ιδιαίτερες διατροφικές ανάγκες, λόγω των μεταβολικών αλλαγών που επέρχονται με την ηλικία αλλά και των ασθενειών.

Σε όποιο στάδιο της ζωής και αν βρίσκεστε, ή βρίσκονται μέλη της οικογένειας σας για τη διατροφή και την υγεία των οποίων ενδιαφέρεστε, ελάτε να σχεδιάσουμε μαζί έναν ισορροπημένο τρόπο διατροφής που μπορεί να διασφαλίσει την υγεία και την ευεξία σας.

Αθλητική διατροφή

Η κατάλληλη διατροφική υποστήριξη είναι σημαντική τόσο για την επίδοση κατά τη διάρκεια της προπόνησης/αγώνα όσο και για την αποκατάσταση που ακολουθεί, σε οποιοδήποτε άθλημα και ανεξάρτητα από το εάν κανείς προπονείται σε ερασιτεχνικό ή επαγγελματικό επίπεδο. Εξάλλου, η κατάλληλη επιλογή τροφίμων και υγρών και η χρονική στιγμή της κατανάλωσης τους εξασφαλίζουν στο βαθμό που τους αναλογεί υψηλά επίπεδα υγείας, αντοχής και απόδοσης.

Με λίγες μόνο συνεδρίες μαζί μας θα μάθετε να αναγνωρίζετε τις διατροφικές επιλογές που μπορούν να συμβάλλουν στην καλύτερη αθλητική απόδοση και τη συνολική ευεξία σας και πολύτιμες τεχνικές για τις πετύχετε.

Υγιεινή Διατροφή

Η υγιεινή διατροφή που διατηρεί και προάγει την υγεία μπορεί να παραμένει γευστική και μέρος ενός ισορροπημένου τρόπου ζωής που περιλαμβάνει την χαρά και την απόλαυση.

Ελάτε να επανασχεδιάσουμε μαζί την καθημερινή διατροφή σας, και αν χρειαστεί μαζί και τον τρόπο που σκέφτεστε για αυτή, ώστε να απολαμβάνετε και εσείς τα οφέλη της υγιεινής διατροφής - διατηρώντας την απλότητα, την οικονομία, την ευκολία, αλλά και την ωραία γεύση, τη χαρά και την απόλαυση που μπορεί να συνδέεται με το φαγητό, χωρίς τύψεις και ενοχές.

Τροφικές Δυσανεξίες και Αλλεργίες

Η δυσανεξία σε τρόφιμα ή και ποικίλα συστατικά ή πρόσθετα της τροφής μπορεί να επιβαρύνει σημαντικά την ποιότητα ζωής, ενώ οι τροφικές αλλεργίες μπορεί να είναι έως και απειλητικές για την ίδια τη ζωή.

Με λίγες μόνο συνεδρίες μαζί μας θα εκπαιδευτείτε στο να κάνετε διατροφικές επιλογές που να είναι ασφαλείς καθώς και γευστικές, απλές και οικονομικές και οι οποίες να καλύπτουν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας, συμβάλλοντας στην καλύτερη ποιότητα της ζωής σας.

Φυτοφαγική Διατροφή

Συχνά, οι άνθρωποι επιλέγουν να αφαιρούν από το διαιτολόγιό τους τρόφιμα ζωικής προέλευσης (π.χ. κόκκινο κρέας, κοτόπουλο, θαλασσινά και τα προϊόντα τους, αβγά, γαλακτοκομικά προϊόντα), είτε περιστασιακά (π.χ. για την περίοδο της νηστείας ή για λόγους υγείας) ή σε πιο μόνιμη βάση. Η φυτοφαγική διατροφή, στις διάφορες μορφές της, μπορεί να είναι ασφαλής και υγιεινή, στα περισσότερα στάδια της ζωής, με την προϋπόθεση ότι σχεδιάζεται σωστά, ώστε να καλύπτει τις ανάγκες του ατόμου σε ενέργεια και θρεπτικά συστατικά, όπως π.χ. οι πρωτεΐνες, η βιταμίνη B12, ο σίδηρος, το ασβέστιο, η βιταμίνη D, κ.λπ.  

Εάν σας ενδιαφέρει να ακολουθήσετε μία φυτοφαγική διατροφή, να νηστέψετε ή συνειδητά να μειώσετε την κατανάλωση ζωικής προέλευσης τροφίμων, χωρίς τον κίνδυνο να επιβαρύνετε την υγεία σας τώρα ή στο μέλλον, ελάτε να μάθουμε μαζί για τις ισορροπημένες διατροφικές επιλογές που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες σας σε ενέργεια και θρεπτικά συστατικά, τηρώντας παράλληλα την καλή γεύση και την ποικιλία στη διατροφή σας.

Αλλαγή Διατροφικής Συμπεριφοράς

Συχνά οι άνθρωποι δυσανασχετούν επειδή παρά την έντονη επιθυμία ή τις γνώσεις τους δεν καταφέρνουν να μειώσουν το βάρος τους, να βελτιώσουν τη διατροφή τους, να ξεκινήσουν άσκηση, κ.ο.κ. Ορισμένες φορές, μάλιστα, νιώθουν εγκλωβισμένοι σε έναν φαύλο κύκλο σε ότι αφορά τις διατροφικές τους συμπεριφορές και τον έλεγχο του βάρους τους (συχνό το φαινόμενο γιο-γιο), με τον ίδιο τρόπο που οι καπνιστές κόβουν και ξαναρχίζουν το κάπνισμα. Άλλες φορές πάλι νιώθουν εθισμένοι στο φαγητό και ανήμποροι να αλλάξουν τη διατροφή τους.

Επιστημονικά τεκμηριωμένες προσεγγίσεις όπως η γνωσιακή- συμπεριφορική θεραπεία (cognitive-behavioral therapy) και η συνέντευξη κινητοποίησης (motivational interviewing) μας δίνουν εργαλεία και τεχνικές για να "ξεκολλήσουμε" από δυσλειτουργικές σκέψεις και συμπεριφορές και να πετύχουμε τους στόχους για καλύτερη διατροφή και υγεία.

Ανάλυση Σύστασης Σώματος

Η σύσταση του σώματος (πρακτικά, η περιεκτικότητα και αναλογία σε λιπώδη μάζα, άλιπη/μυική μάζα, νερό κ.ο.κ.) αντικατοπτρίζει τη μεταβολική και λειτουργική κατάσταση του οργανισμού και τελικά την υγεία μας. Εξάλλου, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας προσδιορίζει ως παχυσαρκία «την κατάσταση που χαρακτηρίζεται από υπερβάλλον λίπος, σε βαθμό που επηρεάζεται η υγεία και η ευεξία του ατόμου». Επίσης, η κατανομή του λίπους (τύπου «μήλο» ή «αχλάδι») είναι εξίσου σημαντική για την υγεία. Ενδεικτικά, η αυξημένη συσσώρευση λίπους στο κορμό και ιδιαίτερα στην περιοχή της κοιλιάς αποτελεί κύριο παράγοντα κινδύνου για αυξημένα επίπεδα χοληστερόλης, τριγλυκεριδίων, γλυκόζης αίματος, υπέρταση κ.λπ. Τέλος, η αναλογία μεταξύ λιπώδους και μυϊκής μάζας επηρεάζει τις ημερήσιες θερμιδικές ανάγκες μας (ημερήσιες καύσεις) και πρακτικά το πόσο εύκολα ή δύσκολα αυξάνει ή μειώνει κανείς το βάρος του, είτε κάνει άσκηση είτε όχι. 

Ελάτε να μετρήσουμε και να αξιολογήσουμε τη σύσταση του σώματός σας και να σχεδιάσουμε εξατομικευμένα πλάνα διατροφής που μπορούν να προάγουν τη βέλτιστη σύσταση σώματος (π.χ. μείωση σωματικού λίπους χωρίς μείωση της μυϊκής μάζας, αύξηση της μυϊκής μάζας σε συνδυασμό με κατάλληλο προπονητικό πρόγραμμα, κ.λπ.)

Διατροφική Εκπαίδευση

Επιστημονική Καθοδήγηση & Συμβουλευτική

Diet & Well-being Coaching

Επικοινωνία της Διατροφής

Μαργαρίτα Οκτωράτου, MSc

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Δημόσιας Υγείας

Πτυχιούχος Χαροκόπειου Πανεπιστημίου

NLP University Certified Practitioner

  • White Facebook Icon
  • White LinkedIn Icon

Ηρώων Πολυτεχνείου 4

Αγία Παρασκευή (Κεντρική Πλατεία) Αττική

+30 211 401 41 49, + 30 6948 890 982

marg.octoratou@nutribalance.gr

Το περιεχόμενο αυτής της ιστοσελίδας είναι προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας σύμφωνα με το άρθρο 1 παρ. 1 του ν. περί πνευματικής ιδιοκτησίας ( ν. 2121/1993) και απαγορεύεται η αναπαραγωγή του χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της δημιουργού. 

©2018 by octoratou margarita. Proudly created with Wix.com